Uw vraag centraal - 2
Pagina 2 van 2
IN MIJN AANPAK ...
- staat de klantvraag centraal
- werk ik op basis van respect, gelijkwaardigheid en wederzijds vertrouwen
- zet ik uw medewerkers (weer) zélf aan het stuur van hun loopbaan
- bied ik een leertraject, inzicht en perspectief (geen kant-en-klare oplossingen)
- leer ik deelnemers netwerken, solliciteren en hoe zij die baan (ook een volgende keer) zelf kunnen bemachtigen
- kies ik voor een actieve arbeidsmarktbenadering en zet ik mijn netwerk in
- ben ik resultaatgericht én mensgericht
UW VRAAG CENTRAALElke organisatie, elke persoon, elke situatie is anders en verdient een eigen aanpak. Ik ga graag vrijblijvend met u in gesprek over uw vraag, de vraag van uw medewerker(s), uw wensen en uw organisatie. Gezamenlijk verkennen we de mogelijkheden en bespreken we de aanpak.
Om u alvast een idee te geven:
- Loopbaanbegeleiding- Duurzame inzetbaarheid- De loopbaanscan- Outplacementbegeleiding of begeleiding van werk naar werkIk ben geregistreerd bij de Noloc (Beroepsvereniging voor loopbaanprofessionals) en ik werk volgens de beroepscode van de Noloc.
"Goed luisterend en meedenkend over de vragen waar ik mee zit. Op eigen initiatief oplossingen aandragend. Je verbindt je prima en professioneel met mij als klant en je doet hetzelfde met de medewerker, waarbij je ook je persoonlijke warmte de ruimte geeft in het contact. Ik ervaar jouw werkwijze als prettig. Hetzelfde geldt voor de respons die ik van medewerkers krijg. Iedereen die contact heeft gehad komt enthousiast terug. Je verkoopt ook geen lucht en dat spreekt mij heel erg aan."Senior personeelsadviseur – overheidsorganisatie - 2012